Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Výrobcovia / značky
Akciové ponuky
 Ergonomický nosič Liliputi - Peony
109,- € (2 868,- Kč) 124,90 €
Úvod Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

internetového obchodu ergonomickénosiče.sk

 

 

Článok I.

Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) www.ergonomickenosice.sk je spoločnosť Timali s.r.o., so sídlom 913 21 Trenčianska Turná 1160.
  2. Predávajúcim je spoločnosť Timali s.r.o., so sídlom Trenčianska Turná 1160, 913 21 Trenčianska Turná.
  3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.ergonomickenosice.sk je spoločnosť Timali s.r.o., so sídlom Trenčianska Turná 1160, 913 21 Trenčianska Turná.
  4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril záväznú objednávku. Pre účely zákona, najmä zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov a služieb na diaľku prostredníctvom elektronického zariadenia.
  6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu, ktoré je možné objednať (majú uvedenú cenu a táto nie nulová).
  7. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaľ je nesporné, že predávajúci komunikuje s kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.
  8. Na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak.
  9. Kontaktné údaje 

Prevádzkovateľ eshopu www.ergonomickénosiče.sk:

Obchodné meno:    Timali s.r.o.

Miesto podnikania: Trenčianska Turná 1160, 913 21 Trenčianska Turná

IČO: 51278812

DIČ: 2120666669

IČ DPH: SK2120666669

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka 35869/R

 

Bankové spojenie:
Peňažný ústav: Fio 
Účet / kód banky: 
2801377042/8330
IBAN: 
SK2383300000002801377042
SWIFT(BIC):
FIOZSKBAXXX
Variabilný symbol: číslo objednávky

 

Mobil: +421 948 483 249 (pondelok - štvrtok 9-12 h)

Email: info@ergonomickenosice.sk

 

Príjem objednávok cez e-shop: nonstop

Prevádzková doba: pondelok až štvrtok od 9:00 h do 12:00 h (jún, júl, august)

Zodpovedná vedúca: Ivana Kubáňová

 

Eshop nemá kamennú predajňu.

 

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI so sídlom v Trenčíne pre Trenčiansky kraj 
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
tel.: 032/64 00 109
e-mail: 
tn@soi.sk

 

 

Článok II.

Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.

  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

 

Článok III.

Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru a jeho odoslania predávajúcemu. Pre správne a riadne vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.

  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb. Objednávka sa jej odoslaním stáva pre kupujúceho záväznou, teda je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim.

  3. Kupujúcemu je po odoslaní objednávky v e-shope automaticky generovaný a odoslaný informačný e-mail o tom, že predávajúcemu bola e-shopom doručená objednávka kupujúceho na spracovanie. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 4. tohto článku.

  4. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je elektronická správa predávajúceho odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho alebo krátka textová správa odoslaná na mobilné telefónne číslo kupujúceho, ktoré kupujúci uviedol v jeho objednávke s informáciou v akom rozsahu je akceptácia objednávky kupujúceho nesporná. Elektronická správa predávajúceho, ktorou sa objednávku kupujúceho nepotvrdzuje, zamieta alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky kupujúceho.

  5. Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže predávajúci objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail, telefonický kontakt alebo nesprávna resp. neexistujúca adresa. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu povinný predávajúci vrátiť do 14 dní.

 

Článok IV.

Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

    a) bezhotovostná plaba vopred na bankový účet (na základe zálohovej faktúry) – tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet

    b) platba na dobierku – platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru

    c) platba na základe faktúry so splatnosťou uvedenou vo faktúre,

    d) platba v hotovosti – je možná len pri osobnom prevzatí objednaného tovaru, ktorý je skladom u predávajúceho. Neplatí pre tovary „na objednávku“. Tento spôsob platby uvedie kupujúci v poznámke pred odoslaním objednávky.

    e) platbu na základe darčekového poukazu.

  2. Darčekový poukaz predstavuje predplatený objem peňažných prostriedkov, ktoré môže kupujúci využiť pri nákupe na základe dostatku voľných predplatených peňažných prostriedkov. Dátum platnosti kupónu je uvedený na ňom. Nominálnu hodnotu darčekového poukazu je možné dohodnúť s kupujúcim.

  3. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.

  4. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:

    a) zľavu za opakovaný nákup,

    b) zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,

  5. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.


 

Článok V.

Dodacie podmienky 

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.

  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase, zvyčajne nasledujúci pracovný deň po potvrdení objednávkyalebo nasledujúci pracovný deň po pripísaní platby na náš bankový účet.

  3. Pri tovare, ktorý je „na objednávku“ je uvedená dodacia doba, do konca ktorej Vám tovar odošleme z nášho skladu. Za dni sa považujú pracovné dni.

  4. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťou čiastočných dodávok.

  5. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.

  6. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.

  7. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu nasledovne:

     

    Na Slovensku prostredníctvom:

    a) Slovenskej pošty, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica

    b) kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service spol. s.r.o., so sídlom Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji

    c) osobné prevzatie

    d) vlastnou dopravou predávajúceho

   V Českej republike prostredníctvom: 

   a) služby Zásielkovňa, prevádzkovaná spoločnosťou Zásielkovňa s.r.o., so sídlom Kopčianska 3954/39, 85101 Bratislava

   b) kuriérskej spoločnosti In Time s.r.o., so sídlom Senecká cesta 1, 900 29 Ivanka pri Dunaji

 

   V ostatných štátoch sveta (okrem SR, ČR)

   a) prostredníctvom služby Zásielkovňa, prevádzkovaná spoločnosťou Zásielkovňa s.r.o., so sídlom Kopčianska 3954/39, 85101 Bratislava

   b) kuriérskej spoločnosti In Time s.r.o., so sídlom Senecká cesta 1, 900 29 Ivanka pri Dunaji

   c) Slovenskej pošty, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica

 

 

Článok VI.

Poplatky za prepravu a možnosti platieb

  1. Platba vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry si za dopravné účtujeme:

Slovenská republika

 

a) doprava Slovenskou poštou (malé zásielky do 0,5 kg) s doručením do 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu – 2,20 €

 

b) doprava kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Service s doručením nasledujúci pracovný deň po expedícii z nášho skladu – 3,30 €

 

c) pri objednávke do 105 € je zásielka doručovaná kuriérskou spoločnostou - zdarma

 

 

Česká republika

 

a) doprava prostredníctvom služby Zásielkovňana výdajné miesto v ČR s doručením do 3 pracovných dní po expedícii z náho skladu 3,50 €

b) doprava kuriérskou spoločnosťou In Time do ČR na adresu s doručením do 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu – 7,20 €

c) pri objednávke od 160 € je zásielka doručovaná kuriérskou spoločnosťou InTime – zdarma

  

Ostatné štáty sveta (okrem SR, ČR)

Cena dopravného je kalkulovaná individuálne podľa zvolenej krajiny doručenia a prepravnej spoločnosti. Zákazníka vopred informujeme o najlepšej variante emailom. 

  1. Platba dobierkou (platíte pri preberaní kuriérovi):

Slovenská republika

a) dobierka platená v hotovosti poplatok vo výške 1,30 €

1. pri doprave Slovenskou poštou (malé zásielky do 0,5 kg) s doručením do 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu jecelkova cena za prepravu – 3,50 €

2. pri doprave kuriérskou spoločnosťou s doručením nasledujúci pracovný deň po expedícii z nášho skladu je celková cena za prepravu – 4,60 €

 

b) dobierka platená platobnou kartou – poplatok za službu vo výške 3 €

 

  1.  pri doprave kuriérskou spoločnosťou s doručením nasledujúci pracovný deň po expedícii z nášho skladu je celkova cena za prepravu – 6,60 €

 

Česká republika

 

a) dobierka platená v hotovosti poplatok vo výške 1,30 €

    1. pri doprave prostredníctvom služby Zásielkovňa na výdajné miesto v ČR s doručením do 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu je clekova cnea za prepravu – 4,80 €
    2. doprava kuriérskou spoločnosťou InTime do ČR na adresu s doručením do 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu – 8,50 €
  1. Osobné prevzatie objednaného a zaplateného tovaru v sídle predávajúceho je možné len po predchádzajúcej emailovej alebo telefonickej dohode v pracovné dni a neúčtujeme si žiadny poplatok.

  2. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.

  3. Predávajúci môže zaslať tovar, ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítané v objednávke.

 

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia veci od predávajúceho alebo dopravcu.

 

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.

 

Článok IX.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa 

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru, ak si predávajúci splnil informačné povinnosti podľa tohto zákona, pre ostatné prípady sa uplatňuje ods. 2 alebo 3 Zákona. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.

  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy odoslať emailom na info@ergonomickenosice.sk alebo podať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch, prípadne takéto uplatnenie práva je možné uplatniť aj v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim, aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy (http://www.ergonomickenosice.sk/obchodne-podmienky/odstupenie-od-kupnej-zmluvy/)

  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, zásielka nebude prevzatá.

  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.

  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.

  7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.


Článok X.

Požičiavanie tovaru

  1. Nájomnou zmluvou prenajímateľ prenecháva za určený poplatok (plus poštovné) nájomcovi vec, aby ju dočasne (v dojednanej dobe) používal. Nájomnou zmluvou sa rozumie odoslanie elektronickej objednávky prostredníctvom eshopu ergonomickénosiče.sk

  2. Výpožička sa uzatvára na dobu určitú. Výpožičná doba sa končí dňom odoslania veci nájomcom späť prenajímateľovi. Nájomca hradí náklady na prepravu tovaru prenajímateľovi (a to doporučenou formou prepravy). Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.

  3. Nájomca je povinný  oboznámiť sa s podmienkami požičiavania tovaru ešte pred objednaním služby.

  4. Prenajímateľ nenesie žiadnu formu zodpovednosti za škodu spôsobenú nesprávnym používaním požičaného tovaru.

  5. Nájomca nesmie vykonávať žiadne úpravy a zmeny na požičanom tovare bez výslovného súhlasu prenajímateľa.

  6. Nájomca sa zaväzuje bez zbytočného odkladu oznámiť prenajímateľovi akékoľvek poškodenie, zničenie, stratu alebo odcudzenie prenajatej veci prostredníctvom telefonického alebo emailového kontaktu uvedeného na stránke kontakt

  7. Nájomca sa zaväzuje niesť plnú majetkovú zodpovednosť za prenajatú vec. Nájomca je povinný starať sa o to, aby na veci nevznikla škoda. V prípade, ak na požičanej veci vznikne odstrániteľná škoda, nájomca uhradí poplatok 12,00 Eur. V prípade straty prenajatej veci alebo ak bude škoda neodstrániteľná, prenajímateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške zálohy. Tým sa uhradená záloha stáva nevratnou a zostáva prenajímateľovi.

  8. Nájomca je povinný vrátiť tovar v takom stave, v akom mu bol dodaný. Odosiela ho na vlastné náklady. Podmienkou je balík poistiť, lebo v prípade straty, náš eshop nenesie zodpovednosť za stratu.

 

Článok XI.

Odstúpenie od objednávky na požičanie tovaru

  1. Nájomca je povinný vrátiť tovar v takom stave v akom mu bol dodaný. Odosiela ho na vlastné náklady. Podmienkou je balík poistiť, lebo v prípade straty, náš eshop nenesie zodpovednosť za stratu.

  2. Nájomca má možnosť zrušiť svoju objednávku bez poplatku do 24 hodín pred dňom odoslania prenajatej veci, resp. pred určeným dátumom osobného dodania prenajatej veci. Zrušenie objednávky nájomca vykoná zaslaním emailu na kontaktnú adresu uvedenú na stránke ergonomickénosiče.sk

  3. Po odoslaní tovaru nie je možné od zmluvy odstúpiť. Je možné dodatočne dojednať skrátený počet dní výpožičky, čo je minimálne 3 dni.

  4. Prenajímateľ môže od tejto zmluvy odstúpiť, ak nájomca užíva prenajatú vec dlhší počet dní ako bola dohovorená výpožičná lehota, a to bez predchádzajúceho dohovoru, že prenajímateľ súhlasí s predĺžením výpožičnej lehoty. Vtedy bude nájomcovi účtovaná zmluvná pokuta vo výške 1,80 € za každý deň omeškania. 

 

Článok XII.

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.

  2. Kupujúci je povinný:

    1. prevziať objednaný tovar,

    2. zaplatiť za prevzatý tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,

    3. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

  3. Predávajúci je povinný:

    1. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,

    2. spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.


Článok XIII.

Ochrana osobných údajov 

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.

  3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.

  4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:

    a)právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,

    b) právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.,

    c) právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,

    d) právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,

    e) právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,

    f) právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,

    g) právo na prenosnosť osobných údajov,

    h) právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.

  1. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, ktoré sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.

  2. Prevádzkovateľ poveril sprostredkovateľa, ktorý je prevádzkovateľom internetového portálu heureka.sk so službou Overené zákazníkmi, spoločnosť Heureka Shopping, s.r.o. so sídlom Karolínksa 650/1, 186 00 Praha, IČO: 02387727, aby v mene prevádzkovateľa e-shopu spracúvala jednorázovo osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mail a informácie o objednanom tovare za účelom hodnotenia kvality nákupu. Pre účely tohto hodnotenie zašle sprostredkovateľ jednorazový e-mail kupujúcemu s možnosťou hodnotenia.

  3. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely e-mailového marketingu, súhlasil so zasielaním e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu.

  4. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.

  5. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.

Článok XIV.

Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar. 

  2. Pri určovaní výšky náhrady škody predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. 

  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti. 

Článok XV.

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.

  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk

  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim, ako aj sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.

  6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

  7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.

  8. V prípade uzatvorenia inej zmluvy s kupujúcim s inými podmienkami, majú podmienky uvedené v zmluve prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami.

  9. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 25. mája 2018.